GuitareJazzManouche. com

Ce site a l'air intéressant

comme son nom l'indique

Re: Ce site a l'air intéressant

Messagepar guitartube » 11 Jan 2012 01:54

Merci nono83,

this one can be better: http://www.guitar-tube.com/gypsy/
guitartube

Re: Ce site a l'air intéressant

Messagepar Super Mario Maccaferri » 12 Jan 2012 17:07

Looks pretty cool, but...

Am I wrong or do I see there are paying features on your site ? And adds, too ?

That certainly means that you are going to pay me too for playing my videos, right ? I saw a few of them in just a quick glance.
How about even just asking for permission before ripping them off youtube and adding them to a commercial site ? That would be honest, wouldn't it ? I have never, ever refused anyone when asked. How about giving the goddamn credits where they are due instead of uploading like they're yours ?

Guys, there's limits to being greedy, come on ! What are you, teenagers ? And of course I guess all the others vids are ripped... Denis' too, for example ?

Pour les non anglophones je traduis en gros : j'ai le plaisir de voir que quelques-unes de mes vidéos sont sur ce site, sans autorisation - pas que je l'aurais refusée, je n'ai jamais refusé a quiconque l'utilisation de mes vidéos, mais demander ça coute pas cher, d'autant que le site en question a des fonctionnalités payantes et de la pub... Et Bien sûr aucun renvoi vers ma chaine youtube ou aucune mention de l'origine des vidéos, c'est élégant. Comme des gamins mal élevés quoi. J'imagine que du coup toutes les vids sont du même toneeau, y compris par ex celles de Denis ?
--"Eh, vas-y ma cousine.!"--
Super Mario Maccaferri

Retour vers Blabla généralisé